همه فن حريف
همه چيز در يك سايت،هرچي كه بخواي
درباره وبلاگ


سلام به شما همراهان خوب "ميكس تو ميكس". هدف از ايجاد اين وبگاه صرفاً به خاطر شما خوبان بوده تا با مراجعه به اين وبلاگ بتوانيد به هرچيزي كه نياز داريد و يا به دنبالش هستيد خيلي سريع و راحت به آن دست یابید و از آنها استفاده كنيد و از همه مهم تر اینکه صرفه جوئی در وقت و زمان شماست.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
جمعه 14 مهر 1391برچسب:وانت پرايد,عكس روز, :: 23:42 :: نويسنده : محمود سرائي پور

 515 سال پيش در روز 24 ژوئن سال 1497 ميلادي كشتي ماتيو به فرماندهي جيوواني كابوتو مشهور به ژان كابوت براي نخستين بار به ساحل كانادا رسيد. كابوتو در خدمت هنري هفتم پادشاه انگلستان بود.

 پنج سال پس از ورود كريستف كلمب به سواحل جزاير آنتيل و كشف قاره امريكا ، جيوواني كابوتو دريانورد جنووايي توانست هنري هفتم پادشاه انگلستان را قانع كند كه به نوبه خود يك ناوگان جنگي را براي اكتشافات دريايي اختصاص دهد.

 جيوواني كابوتو اقيانوس اطلس را طي مدت يك ماه طي كرد و به سواحل جزاير كيپ بروتون و ترنوو (زمين تازه) در دلتاي رودخانه سن لوران رسيد. پس از كشف سواحل كانادا ، جيواني كابوتو مسير بازگشت را به لطف بادهاي غربي در مدت 15 روز پيمود.

 هنگام بازگشت به انگلستان كابوتو از هنري هفتم خواست كه به وي اجازه دهد تا شايد بتواند به سواحل ژاپن يا چين دست يابد، اما هنري هفتم اجازه اين سفر را نداد.

 جيوواني كابوتو از وجود خيل عظيم ماهي ها در سواحل ترنوو خبر داد. با انتشار اين خبر ماهيگيران نرماندي ، برتاني و به ويژه پرتغالي ها براي برخورداري از اين ذخاير جديد به سرعت رهسپار اين سواحل شدند، زيرا دسترسي به گله هاي عظيم اين ماهي ها دشوارتر از گله هاي ماهي هاي درياي شمال نبود.

 ماهيگيران در منطقه فعاليت خود در سواحل كانادا ، پايگاه هاي كوچكي را احداث كردند ، به ويژه در ساحلي كه آن را زمين لاورادو يا (ياورادو) ناميدند كه در زبان پرتغالي ها به مفهوم دهقان يا كشاورز است.  

پس از اين كه اروپايي ها متوجه شدند كه با يك دنياي جديد مواجه هستند، سباستيان پسر جيوواني كابوتو براي كشف مسيري به سوي چين از طريق شمال غرب قاره آمريكا ، عازم كانادا شد.

 اما وي در هدف خود شكست خورد زيرا چنين مسيري وجود خارجي نداشت. با اين حال اين مساله موجب شد تا اكتشافات سباستيان باعث شناخت بيشتر از شمال بزرگ كانادا شود. جيوواني كابوتو و پسرش سباستيان براي انگلستان اين امكان را فراهم آوردند تا در قاره آمريكا نفوذ كند.

 به اين ترتيب در روز 24 ژوئن سال 1497 ميلادي كانادا توسط جيوواني كابوتو دريانورد جنووايي كشف شد. كشف كانادا سرآغاز مستعمره شدن آمريكاي شمالي توسط انگلستان بود.

 

گرد آوري: پايگاه اينترنتي "ميكس تو ميكس"

 

جام جم آنلاين: همه سرآشپزها مي‌دانند كه تهيه يك دسر شكلاتي هم داراي جنبه علمي و هم داراي جنبه هنري است. تحقيقات ميكروگرانشي اخير آژانس فضايي اروپا به صنايع غذايي كمك مي‌كند تا از قضاياي علمي پشت سر كف‌هايي كه در بسياري از انواع مواد غذايي مانند خامه‌ها و نوشيدني‌ها مانند قهوه كاپاچينو استفاده فراوان دارند، درك بهتري داشته باشند البته همه كف‌ها به شكل يكسان و يكجور توليد نمي‌شوند.
معمولا مصرف‌كنندگان انتظار دارند يك کيک عروسکي شكلاتي ساختار خودش را در فاصله بين سوپرماركت تا يخچال خانه‌شان حفظ كند اما در مورد نوشيدني‌ها به نظر مي‌رسد اگر كف روي آنها بعد از چند دقيقه محو نشود براي مصرف‌كنندگان كمي عجيب باشد بنابراين توليد نوع درست كف، بسته به نوع محصول و برحسب تقاضا بايد با دقت و مهارت زيادي انجام شود تا مورد پسند مشتري‌ها باشد.

 

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائيد



ادامه مطلب ...

به گزارش پرتال خبری شتاب٬

به نقل از میرور:استوارت فیشر، مرد ۴۷ ساله ای که در سال ۲۰۱۰ در ملا عام برهنه شده بود و خود را به نمایش گذاشته بود، توسط دادگاه به کار گروهی اجباری مردانه محکوم شده بود. اما اخیرا این آقا با انجام عمل تغییر جنسیت تبدیل به یک زن شد. در نتیجه دادگاه او را بخشید و از انجام کار اجباری معاف گردید.

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائيد



ادامه مطلب ...

نكات تندرستي (قسمت اوّل)

 نوشيدن آبليموي مخلوط شده با آب سرد و عسل در اوايل صبح با معده خالي باعث پاكسازي اعضاي گوارش شما مي گردد.

 ميزان بالاي فيبر موجود در عدس باعث آزاد شدن مداوم و آهسته انرژي شده و ميزان قند خون را تعادل مي بخشد.

 خوردن غذاهاي فيبردار در صبح به معناب گرسنگب كمتر و بعد از ظهر است يعني زماني كه شما احساس خستگي و گرسنگي بيشتر داريد.

 تحقيقات نشان داده است انسانهائي كه به طور مداوم به ديگران كمك مي كنند كمتر گرفتار افسردگي و درد شده و آرامش بيشتري دارند.

 خوردن غذا در فواصل زماني معين از اين لحاظ بسيار حائز اهميت مي باشد كه ميزان قند خون شما را تنظيم مي نمايد.

 كاهو مملو از ويتامين K است. ويتامين K نقش مهمي در افزايش تراكم استخوانها از طريق ارتقاء عمل خود پروردگي در استخوان دارد.

 يك روش ساده براي ورزش دادن چشم در سر كار،بستن پلكها و چرخاندن چشم به مدت يك دقيقه در جهت عقربه   ساعت و بالعكس است.

 استفاده از غذاهاي سرشار از پروتئين و ويتامين همچون ميوه ها و سبزيجات خام و تازه به تداوم انرژي بدني شما كمك مي نمايد.

 كلم بروكلي سرشار از آنتي اكسيدان،بتا كاروتين و فولات براي محافظت از بدن در برابر بيماري هاي قلبي عروقي و سرطان است.

 تحقيقات گسترده نشان مي دهند كه مصرف چاي سبز به جلوگيري از ديابت،درد مفاصل و رقيق سازي خون كمك مي نمايد.

 در هنگام كار با رايانه،نور پردازي اتاق بايد به صورت پخش (و نه مستقيم) باشد تا انعكاس نور صفحه نمايش را كاهش دهد.

 مطالعات نشان مي دهد كه مصرف فضاي اضافي،احساس سيري شما را افزايش نمي دهد،پس به جاي افزايش حجم غذا،آن را كاهش دهيد.

 از مهمترين منابع غذايي فسفر مي توان به گوشت،آجيل،حبوبات،لبنيات،تخمه آفتابگردان،برنج،سيب زميني و نخود اشاره كرد.

 بذر كتان،منبعي بسيار عالي از اسيدهاي چرب امگا3 است. از آن به طور متفاوت تري در سالاد،سوپ و خورشت استفاده نمائيد.

 

گرد آوري: پايگاه اينترنتي "ميكس تو ميكس"

شکسپير مي‌گويد: « برخي انسان‌ها بزرگ آفريده شده‌اند؛ برخي بزرگي را به دست مي‌آورند و بر گروهي، بزرگي ناخواسته سوار مي‌شود ».
عرصۀ سياست در دو کانون انديشه و سياستمداري خلاصه مي‌شود. هرچند صاحبان انديشه عموماً در دايره متفاوتي از سياستمداران فعاليت مي‌کنند.
اما سياستمداراني نيز هستند که انديشه هم توليد مي‌کنند و دو کانون انديشه و سياستمداري را در ميدان بزرگ‌تري گرد آورده‌اند. از يک منظر، تاريخ، خطي است که از عملکرد يک سياستمدار به عملکرد ديگري پيوند خورده است؛ به درجه‌اي که سياستمدار، بزرگ آفريده شده باشد و در زمان مناسبي به مديريت و هدايت موضوعات تعيين‌کننده پرداخته باشد، نقطه و کانون تاريخي برجسته‌اي را به جاي مي‌گذارد. تفاوت ميان مديريت و سياستمداري اين است که مدير، کارها را درست انجام مي‌دهد اما سياستمدار، کار درست را انجام مي‌دهد. اين تفکيک به قدري اهميت دارد که سرنوشت و جهت‌گيري ملتها را مشخص مي‌کند.

در اين نوشته آمده است: تاريخ همه‌گونه سياستمدار دارد و همان‌طوري که شکسپير تقسيم‌بندي مي‌کند، عده‌اي سعي مي‌کنند بزرگي را به دست آورند و در عين حال، انبوهي از صاحبان مقام در سايه پيش‌آمدها، بزرگي را از آن خود مي‌کنند. گروه اول شکسپير، يعني انسان‌هايي که بزرگ آفريده شده‌اند، کيفيت و جهت‌گيري تاريخ را شکل مي‌دهند؛ کساني که حتي اشتباهاتشان در فرآيندهاي تاريخي، زاينده‌ي پويايي است. تحقق هيچ کار مهمي بدون وجود انسان‌هاي بزرگ امکان‌پذير نيست. انسان‌هاي بزرگ، اراده مي‌کنند و انسان‌هاي متوسط در آرزوهاي خود غوطه‌ورند.

گرد آوري: پايگاه اينترنتي "ميكس تو ميكس"

اگر مي خواهيد دنيايي که در آن زندگي مي کنيد به همان شکلي که آرزو مي کنيد باشد، پس دنياي شما به همان شکل آفريده مي شود. اگر معتقديد پيشامدها آن شکلي که آرزو مي کنيد خواهند بود ، پس اتفاقات به همان صورت رخ خواهد داد . اگر معتقديد پيشامدها شکل زندگيتان را تعيين مي کنند، هميشه قرباني باقي مي مانيد. قرباني بودن فوايد دارد و راحت هم هست! چون هميشه کساني اطرافتان هستند که از شما حمايت کنند يا برايتان تأسف بخورند. حالا فکر کنيد چه اتفاقي مي افتاد اگر در زندگي نقش قرباني را بازي نمي کرديد؟ دنيا چه مشکلي پيدا مي کرد اگر زندگي را با تمام جنبه هايش مي پذيرفتيد و هر روز با طلوع آفتاب، امواج درخشان حيات را از خود ساطع مي کرديد؟

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...
جمعه 14 مهر 1391برچسب:بچه گربه , :: 22:44 :: نويسنده : محمود سرائي پور

نه،فتو شاپ نيست!

اين بچه گربه "دورو" شايان ستايش است. به عنوان جالب ترين گربه واقعي و حتي يك صفحه فيس بوك هم به اين بچه گربه زيبا اختصاص داده اند.

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائيد



ادامه مطلب ...

مردی چهار پسر داشت. آنها را به ترتیب به سراغ درخت گلابی ای فرستاد که در فاصله ای دور از خانه شان روییده بود. پسر اول در زمستان، دومی در بهار، سومی در تابستان و پسر چهارم در پاییز به کنار درخت رفتند.

سپس پدر همه را فراخواند و از آنها خواست که بر اساس آنچه دیده بودند درخت را توصیف کنند. پسر اول گفت: «درخت زشتی بود، خمیده و درهم پیچیده.» پسر دوم گفت: «نه… درختی پوشیده از جوانه بود و پر از امید شکفتن.»

پسر سوم گفت: «نه… درختی بود سرشار از شکوفه های زیبا و عطرآگین… و با شکوه ترین صحنه ای بود که تا به امروز دیده ام.» پسر چهارم گفت: «نه!!! درخت بالغی بود پربار از میوه ها… پر از زندگی و زایش!»

مرد لبخندی زد و گفت: «همه شما درست گفتید، اما هر یک از شما فقط یک فصل از زندگی درخت را دیده اید! شما نمی توانید درباره یک درخت یا یک انسان بر اساس یک فصل قضاوت کنید. همه حاصل آنچه هستند و لذت، شوق و عشقی که از زندگی شان برمی آید فقط در انتها نمایان می شود.

وقتی همه فصل ها آمده و رفته باشند! اگر در زمستان تسلیم شوید، امید شکوفایی بهار، زیبایی تابستان و باروری پاییز را از کف داده اید! مبادا بگذاری درد و رنج یک فصل، زیبایی و شادی تمام فصل های دیگر را نابود کند! زندگی را فقط با فصل های دشوارش نبین؛ در راه های سخت پایداری کن. لحظه های بهتر بالاخره از راه می رسند…

 

گرد آوري: پايگاه اينترنتي "ميكس تو ميكس"

موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 96901
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
خرید عینک آفتابی ویفری Website health for iranian-professionals.com Website health for iranian-professionals.com iranian-professionals.com-Google pagerank,alexa rank,Competitor