همه فن حريف
همه چيز در يك سايت،هرچي كه بخواي
درباره وبلاگ


سلام به شما همراهان خوب "ميكس تو ميكس". هدف از ايجاد اين وبگاه صرفاً به خاطر شما خوبان بوده تا با مراجعه به اين وبلاگ بتوانيد به هرچيزي كه نياز داريد و يا به دنبالش هستيد خيلي سريع و راحت به آن دست یابید و از آنها استفاده كنيد و از همه مهم تر اینکه صرفه جوئی در وقت و زمان شماست.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:به نام تو,شعر, :: 9:59 :: نويسنده : محمود سرائي پور

به نام تو

به نام توئي كه هميشه با مني

به نام توئي كه در منو با مني

          به نام توئي كه همچون خون در رگهاي مني

          به نام توئي كه غمخوار مني

...توئي كه در تنهائي ها و بي كسي هايم

          هميشه با من بودي و هستي

...توئي كه در لحظات سخت زندگي

          همانند كوهي محكم و استوار

باعث دلگرمي ام بودي

...توئي كه در همه امور

          با منو كنار من بودي

ولي افسوس كه نشناختمت

          وقتي شناختمت

               كه خيلي دير بود

                    ولي شناختمت...

محمود سرائي پور

دکتر اشرف احمدیان روانشناس بالینی می گوید : این افکار ما هستند که واقعیت ما را میسازند پس عاقلانه است که با بزرگ فکر کردن بتوانیم زندگی بزرگی را در هر سطحی برای خودمان بسازیم. چه معنوی، چه احساسی و چه جسمانی.

از دیدگاه دکتر سینا تهرانی مشاور صاحب نام تحصیلی و متخصص تکنولوژی های فکر هر انسانی می تواند با کنترل و برنامه ریزی ذهن خود افکارش را در جهتی هدایت کند که او را به آرزوها و خواسته هایش برساند. این متخصص جوان علت اصلی شکست و ناکامی بسیاری از مردم را عدم اطلاع از روش ها و تکنیک های به کنترل درآوردن ذهن می داند .
سینا تهرانی که با ترکیب استعدادهای درونی دانش آموزان با علم کنترل ذهن به موفقیت های چشمگیری در جهت ارتقای سطح نمرات آنها دست یافته است ، معتقد است که ذهن ما کنترل همه چیز را بر عهده دارد، تصورات ، تفکرات ، اعتقادات و تمام جنبه های شناختی رفتار ما انسان ها تحت کنترل ذهن قرار دارد و جهان و هر آنچه که در آن موجود است، ازطریق تصورات ما در ذهن انعکاس می یابد. بنابراین اگر بتوانیم از طریق دستکاری و کنترل ذهن این تصورات را تغییر بدهیم ، متعاقباً واقعیت های زندگی ما نیز دستخوش تغییر خواهد شد . به عبارت ساده تر اگر بتوانیم ذهن خودمان را تحت کنترل درآوریم ، قادر خواهیم بود تا دنیایی مطابق با آرمان ها و ایده آل های خود بسازیم و خوشبختانه امروزه چنین چیزی با آموزش براحتی قابل انجام است.

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائيد



ادامه مطلب ...

پاییز همیشه جذاب ترین فصل برای خرید خودرو محسوب می شود؛ چرا که آغاز سال مدل های خودرو است و کارخانه‌های خودروسازی آخرین مدل های خود را به بازار عرضه می کنند. اما شاید بتوان گفت امسال نسبت به خیلی از سال‌ها خودروهای مطلوب تری پا به عرصه می گذارند. برخی از خودرو هایی که به نقل از نشریه فوربس بیشتر از همه برایشان لحظه شماری می شود را در ادامه مطلب مشاهده كنيد:



ادامه مطلب ...
روايتي از جنگ جهاني دوم
جام جم آنلاين: 68 سال پيش در روز 20 ژوييه سال 1944 ميلادي آدولف هيتلر،رهبر آلمان نازي به طور تصادفي از انفجار بمبي كه براي كشتن او كار گذاشته شده بود جان سالم به در برد.اين انفجار در مقر اصلي ستاد ارتش در راستنبورگ در پروس شرقي و در زماني كه هيتلر با ژنرال هايش نقشه هاي جبهه هاي جنگ را بررسي مي كرد ، رخ داد.
 

علي رغم 12 سال ديكتاتوري و حكومت وحشت نازي ها، آدولف هيتلر هرگز موفق نشد طبقه نظاميان اشراف زاده پروس كه به سنت ها و شرافت خود پايبند بودند را با خود همراه سازد.

سوء قصد 20 ژوييه سال 1944 ميلادي با نام رمز «عمليات والكايري» مهمترين سوء قصدي بود كه نسبت به جان هيتلر صورت گرفت.

افرادي كه براي انجام اين سوء قصد هم پيمان شده بودند قصد داشتند با قتل هيتلر رژيم نازي را ساقط كرده و يك رژيم ديكتاتوري محافظه كار با احتمال برقراري دوباره حكومت سلطنتي را مستقر كنند. آنها تصميم داشتند با غرب صلح كرده اما به جنگ با اتحاد شوروي ادامه دهند.

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...

میزان هوش همواره موضوعی مورد توجه بوده است. ارسطو معتقد بود آد‌م‌های باهوش صورتشان کشید‌ه است اما‎ آدم‌‌های سبک مغز صورت گوشتی دارند. تا این‌که صد سال‌پیش ویلیام اشترن، روانشناس آلمانی، تست هوش را ابداع کرد.
چهار قرن پیش از میلاد مسیح‌، ارسطور معتقد بود که آد‌م‌های باهوش را می‌توان با یک نگاه تشخیص داد. به عقیده او آد‌م‌های باهوش گردن باریکی دارند، صورتشان کشیده است، چشمشان برق می‌زند و پوست سفید و بی‌لکشان مایل به قرمز است.

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...

انسان‌ها معمولا با دیدن ظاهر و حرکات دیگران در مورد شخصیت آنان قضاوت می‌کنند. برخی حتی به قضاوت خود اطمینان کامل دارند. اما تخمین زدن شخصیت دیگران تنها از روی حرکات صورت و بدن واقعا تا چه حد امکان‌پذیر است؟
توانایی راه‌یابی به ذهن دیگران یکی از جذاب‌ترین و در عین حال اسرارآمیزترین توانایی‌هایی است که شاید هر کس آرزوی دستیابی به آن را داشته باشد. در حالی که هر انسانی تا حدودی از این توانایی برخوردار است و از آن در زندگی روزمره در ارتباط با اطرافیان استفاده می‌کند.

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...

هميشه خوشحالي ات را در چهره نمايان كن و غمهايت را بپوشان.

هميشه با احترام برخورد كن حتي در نگاه كردن.

هميشه تو آغازگر سلام كردن باش.

در زندگي متفكر و با برنامه باش.

رمز موفقيت زندگي شما در كار و تلاش است.

اگر حرفي كه مي زني مانند نقره باشد،سكوت تو طلا است.

سخنان ما بايد كوتاه،واضح،مفيد باشد.

به شخصيت همه افراد احترام بگذار.

عظمت نعمتهاي الهي را درك كن و آنها را نا چيز نشمار.

از تملق و چاپلوسي بپرهيز،حتي تعريف و تمجيدزياد ممنوع!

در كارهاي شخصي از حساسيت بيجا دوري كن.

اگر چيزي را مي خواهيد با تمام وجود آن را طلب كنيد.

تعجب و شگفتي هاي خود را بروز دهيد.

لبخند هميشه زيباست،آن را با قهقهه خراب نكنيم.

براي تمام اوقات زندگي ات برنامه داشته باش. 

 

گرد آوري: پايگاه اينترنتي "ميكس تو ميكس"

 

 

صدا کن مرا!

صدای تو خوب است...

صدای تو سبزینه ی آن گیاه عجیبی ست

که در انتهای صمیمیت حزن

می روید

 

گرد آوري: پايگاه اينترنتي "ميكس تو ميكس"

راز؛عشــق و شــادماني را برايتان به ارمغان

مي آورد و شــما را به تـــمامي

خواسته هايتان مي رساند.

قسمت اوّل

 

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...

غذاي ناصرالدين‌شاه و آداب صرف آن، موضوعي است که از چشم ناظران و اطرافيان شاه پنهان نبوده است. دکتر چارلز جيمز ويلس -طبيب دربار که سال 1886 ميلادي به ايران آمد- کتابي دارد تحت عنوان «تاريخ اجتماعي ايران در عهد قاجاريه». اين کتاب درباره اوضاع اجتماعي و اداري ايران در دوران سلطنت ناصرالدين‌شاه است و نويسنده کوشيده نکاتي مهم و خواندني از آن عصر را در کتاب خود بگنجاند...

براي مطالعه بيشتر به

ادامه مطلب

                               مراجعه نماييد



ادامه مطلب ...
موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 96907
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
خرید عینک آفتابی ویفری Website health for iranian-professionals.com Website health for iranian-professionals.com iranian-professionals.com-Google pagerank,alexa rank,Competitor