همه فن حريف
همه چيز در يك سايت،هرچي كه بخواي
درباره وبلاگ


سلام به شما همراهان خوب "ميكس تو ميكس". هدف از ايجاد اين وبگاه صرفاً به خاطر شما خوبان بوده تا با مراجعه به اين وبلاگ بتوانيد به هرچيزي كه نياز داريد و يا به دنبالش هستيد خيلي سريع و راحت به آن دست یابید و از آنها استفاده كنيد و از همه مهم تر اینکه صرفه جوئی در وقت و زمان شماست.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:اس ام اس,پيامك, :: 18:17 :: نويسنده : محمود سرائي پور

   SMS

متن اس ام اس در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:شعر,احمد شاملو, :: 10:54 :: نويسنده : محمود سرائي پور

بر آن فانوس كه ش دستي نيفروخت                                            

          بر آن دوكي كه بر رف بي صدا ماند                     

                               بر آن آئينه ي زنگار بسته                 

                                        بر آن گهواره كه ش دستي نجنباند  

 

                                 بر آن حلقه كه كس بر در نكوبيد                            

                     بر آن در كه ش كسي نگشود ديگر

                                             بر آن پله كه بر جا مانده خاموش

                                                                         كسش ننهاده ديري پاي بر سر _

 

بهار منتظر بي مصرف افتاد!

          بر هر بامي درنگي كرد و بگذشت

                        به هركوئي صدائي كرد و استاد

                                   ولي نامد جواب از قريه،نزد دشت.

 

نه دود از كومه ئي برخاست در ده

                      نه چوپاني به صحرا دم به ني داد

                                                   نه گل روئيد،نه زنبور پر زد

                                                                                   نه مرغ كدخدا برداشت فرياد.

 

به صد اميد آمد،رفت نوميد

          بهار _ آري بر او نگشود كس در.

                   درين ويران به رويش كس نخنديد

                                   كسي تاجي زگل ننهاد بر سر.

 

كسي از كومه سر بيرون نياورد

                        نه مرغ از لانه،نه دود از اجاقي.

                                                 هوا با ضربه هاي دف نجنبيد

                                                                                 گل خودروي بر نامد ز باغي.

 

نه آدم ها،نه گاو آهن،نه اسبان    

         نه زن،نه بچه... ده خاموش،خاموش.

                              نه كبكنجير مي خواند به دره

                                        نه بر پسته شكوفه مي زند جوش.

 

به هيچ ارابه ئي اسبي نيستند

                                   سرود پتك آهنگر نيامد

                                                    كسي خيشي نبرد از ده به مزرع

                                                                                        سگ گله به عوعو در نيامد.

 

كسي پيدا نشد غمناك و خوشحال

                      كه پا بر جاده ي خلوت گذارد

                             كسي پيدا نشد در مقدم سال

                                              كه شادان يا غمين آهي بر آرد.

 

غروب روز اوّل ليك،تنها

                   درين خلوتگه غوكان مفلوك

                                    به ياد آن حكايت ها كه رفته ست

                                                               ز عمق بركه يك دم ناله زد غوك...

 

بهار آمد،نبود امّا حياتي

        درين ويرانسراي محنت آور

                         بهار آمد،دريغا از نشاطي

                            كه شمع افروزد و بگشايدش در!

احمد شاملو

 

1948 سال پيش در روز 19 ژوييه سال 64 ميلادي نرون امپراتور خونخوار و مجنون رم به سربازانش دستور داد تا مخفيانه اين شهر را آتش بزنند. نرون قصد داشت گناه آتش زدن شهر رم را به گردن مسيحيان بيندازد و در عين حال ،او مي خواست كاخ جديدي براي خود بسازد و نقشه شهر را تغيير دهد.

آتش سوزي از يك دكان كوچك در نزديكي سيرك ماكسيموس در پاي تپه پالاتينو كه كاخ امپراتور بر فراز آن ساخته شده بود ، آغاز شد و به زودي سراسر شهر را دربرگرفت.

در آن زمان رم نزديك به 800 هزار جمعيت داشت ومساحت آن حدود 13 كيلومتر مربع بود. بخش اعظم فضاي شهر را معابد ، ساختمان هاي دولتي و كاخ ها اشغال كرده بودند.شهر رم شش روز در آتش مي سوخت و بخش اعظم ساختمان هاي شهر از بين رفتند و هزاران نفر از مردم شهر كشته شدند.

نرون كه به ييلاق رفته بود فورا به رم بازگشت و تا قبل از اين كه دامنه آتش به كاخ او برسد از فراز كاخ خود آتش سوزي رم را تماشا مي كرد و چون خود را يك خواننده و نوازنده بي نظيري مي دانست ، هنگام تماشاي آتش سوزي چنگ مي نواخت و بخش هايي از اشعار هومر در مورد آتش سوزي شهر تروا را مي خواند. پس از اين كه دامنه آتش به كاخ نرون رسيد ، او كاخ خود را ترك كرد.

 

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائيد

 



ادامه مطلب ...
اكنون بسياري از بازيگران صاحب‌نام سينما و تلويزيون مشغول بازي يا تمرين در يك نمايش هستند
سينماي كم‌رونق، چهره‌ها را به تئاتر‌كشاند
اين روزها حضور بازيگران مشهور و پيشكسوت بر پرده سينما در حالي كمرنگ شده است كه اين افراد در صحنه تئاتر حضور پررنگي دارند.

 به گزارش خبرنگار ما، فرهاد آييش، امير حسين رستمي و رامين ناصر نصير در تئاتر «كلمه، سكوت، كلمه» بازي مي‌كنند، همچنين كامران تفتي و نرگس محمدي بازيگران تلويزيون در تئاتر «نظميه زنان» حضور دارند و در نمايش «زني از گذشته» نيز به كارگرداني محمد عاقبتي، رامبد جوان، سحر دولتشاهي و پانته‌آ بهرام روي صحنه رفته‌اند.

علي نصيريان هم قرار است با بازي در نمايش «هفت شب با مهمان ناخوانده» نوشته و كار فرهاد آييش دوباره به صحنه برگردد. او سال پيش هم پس از شش سال دوري به صحنه تئاتر بازگشته بود. شهاب حسيني هم قرار است به جرگه تئاتري‌ها بپيوندد و قصد دارد در نمايش «ملاقات» بازي كند. اين نمايش تجربه مشترك شهاب حسيني و احمد ساعتچيان خواهد بود.

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائيد



ادامه مطلب ...
شنبه 15 مهر 1391برچسب:كاريكاتور,طنز, :: 15:30 :: نويسنده : محمود سرائي پور

 

براي مشاهده تصاوير

به ادامه مطلب

مراجعه نمائيد

 

 



ادامه مطلب ...

 پیوستن اخیر توییتر به بنیاد لینوکس برای خیلی‌ها عجیب بود، اما نشان ‌داد بدون فناوری نرم‌افزارهای منبع‌باز توییت‌کردن درباره شام، آخرین بازی‌ها یا اخبار و شایعات ممکن نیست.

کریس انیژک، مدیر منبع‌باز توییتر درباره شیوه فعالیت توییتر در زمینه منبع‌باز و لینوکس به کنفرانس سالانه بنیاد لینوکس آمد و توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به این که فلسفه توییتر، منبع‌باز‌کردن همه چیز است، گفت الهامات توسعه‌نرم‌افزاری توییتر از شرکت رد هت می‌آید که همه چیز را به‌طور پیش‌فرض باز در نظر می‌گیرد.

گفته می‌شود بیشتر نرم‌افزارهای توسعه یافته توییتر که منبع‌باز بوده، تحت محور آپاچی 0/2 قابل دسترسی بوده و مستندسازی آنها با مجوز CC 3.0 منتشر شده است.



ادامه مطلب ...
به زودي در ايران
ترميم دريچه ميترال قلب بدون جراحي
جام جم آنلاين: ريیس چهاردهمین کنگره‌های تازه‌های قلب و عروق گفت: با پیشرفت دانش پزشکی به خصوص در زمینه قلب و عروق و ارائه روش‌های نوین در این زمینه امید تازه‌ای برای تحقق اهداف پزشکی فراهم شد. در این کنگره این تازه‌های پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در ‌‌نهایت ۱۶ امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته می‌شود.

ريیس چهادهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق در نشست خبری که در بیمارستان پارس برگزار شد، گفت: با استفاده از روش‌های نوین تعویض و نصب دریچه قلب بدون انجام عمل باز قلب انجام پذیر شده است.

وی افزود: ترمیم دریچه میترال بدون جراحی یکی از روش‌های جراحی است که به زودی وارد کشور خواهد شد که در این کنگره به بررسی و ارائه آن پرداخته می‌شود.

دکتر مسعود قاسمی با اشاره به استفاده از استنت‌های جذبی در جراحی‌های قلب و عروق اظهارداشت: تاکنون برای باز کردن رگ‌های قلب از استنت‌های جذبی آغشته به دارو استفاده می‌شد که در این روش نوین نوع جنس استنت مورد توجه متخصصان قرار گرفته زیرا بین دو الی سه سال پس از باز كردن رگ قلب در بدن جذب می‌شود.

به گفته وی، ارائه راهكار‌های نوین به معنای تکذیب روش قبلی نیست و نمی‌توان آن را جایگزین کرد. با این وجود جراحی باز قلب بهترین روش و همچنان به قوت خود پابرجاست.

این متخصص قلب و عروق با توجه به کابرد سلول‌های بنیادی در درمان بیماران قلبی و عروقی اظهارداشت: در بیمارانی که دچار انفارکتوس حاد قلبی شده‌اند و عضله قلبی خود را از دست داده‌اند از سلول‌های مغز و استخوان خود فرد نمونه گیری و به پژوهشکده رویان تحویل داده می‌شود که در این روش از سلول‌های بنیادی که ظرف ۲۴ ساعت از پژوهشکده دریافت می‌شود به خود فرد تزریق و برای درمان عضله به کار می‌‍‌رود.

ريیس چهادهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته این روش برای بیماران مبتلا به سکته مغزی و اختلالات جنسی به دلیل مشکلات خون رسانی در ارگان‌های تناسلی کاربرد دارد اما لازم به ذکر است این روش برای تمام بیماران و عوارض قلبی قابل اجرا نیست.

سينا نيوز

اگر از زوجی که سال‌ها با هم زندگی کرده‌اند، پيرامون زندگی جنسی آنان بپرسيد، به احتمال زياد با اين پاسخ رو به رو می‌شويد: " به گرمی روزهای نخستين نيست، اما هنوز هم چيز بسيار خوبی است." بله، فروکش کردن شدت اشتياق جنسی طی زمان برای هر زوجی پيش می‌آيد. به طور معمول، حدود 18 ماه پس از زندگی مشترک، يعنی پس از پشت سر گذاشتن مرحله شيدايی، اختلاف در ميل جنسی به تدريج خودش را نشان می‌دهد

  منظور از اختلاف در ميل جنسی وضعيتی است که شدت کاهش اشتياق جنسی در يکی از زوج‌ها از ديگری بيشتر است. اگر به اين اختلاف به اندازه‌ی کافی توجه نشود، کم کم حالت غير عادی به خود می‌گيرد و به سرد شدن ارتباط جنسی زوج‌ها می‌انجامد. از اين رو، شما بايد پيرامون ارتباط جنسی بيش از پيش اطلاعات به دست آوريد.

  اغلب افراد ارتباط جنسی را عملی خودجوش و عاشقانه می‌دانند که به هيچ گونه آموزش يا برنامه‌ريزی نياز ندارد. اما توجه داشته باشيد رابطه‌ی جنسی، که بخش مهمی از زندگی انسان است و حتی در تعيين ميزان احساس رضايت از زندگی نقش کليدی دارد، مانند بسياری از رفتارهای ما در اثر آموزش و يادگيری جهت‌دهی مناسب پيدا می کند

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائيد 



ادامه مطلب ...

http://tradea.org/uploads/p/pandha/1677.jpg

آرشیت دانا (حدود دوم ژانویه 476 پیش از میلاد زاده شد و در 28 فوریه 330 پیش از میلاد مسیح درگذشت) نخستین فیلسوفی که نامش در تاریخ ایران باستان آورده شده است او 146 سال عمر کرد و در این مدت چهار مناظره بزرگ بین او  و سه فیلسوف یونانی یعنی سقراط ، افلاطون و ارسطو رخ داد که در هر چهار بار اندیشمندان یونانی در مقابل دانش و اندیشه برتر او کرنش نمودند . با سقراط در اسوس و با افلاطون دو بار ، یک بار در آتن و بار دیگر در ساردس و با ارسطو در زادگاهش استاگیرا .

کتاب معروف او (( اساس جهان )) می باشد . مردم در آن زمان معتقد بودند که آرشیت دانا آب جاودانگی سرکشیده است و عمرش بی پایان می باشد اما در فوریه 330 پیش از میلاد توسط لازاروس جاسوس یونانی کشته شد وقتی خبر مرگ آرشیت در زادگاهش ترشیز (کاشمر کنونی) را به ارسطو دادند او گریست و گفت کاش همانند او در تاریخ یونان نیز می داشتیم .

مشهورترین شاگرد او بانو ورتا ( 414 تا 314 پیش از میلاد ) است . بانو ورتا نخستین زن فیلسوف جهان است .

 

گرد آوري: پايگاه اينترنتي "ميكس تو ميكس"

موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 96921
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
خرید عینک آفتابی ویفری Website health for iranian-professionals.com Website health for iranian-professionals.com iranian-professionals.com-Google pagerank,alexa rank,Competitor